Thursday, July 14, 2005

TENsion

Tadi dlm kereta on the way to office aku rasa semacam je. Bingung! Tension sangat 'coz byk kerja yg belum siap. Report, update document.. dengan nak siap assignment lagi.. Semlm NAJ paggil aku dgn boss pasal national forum on env, MD suruh buat. Mujur semua material dah ada. Tinggal nak touch-up je.. Tapi sure sibuk jugak. Next week ada IEA. Semua nak buat, at last takut tak ada quality.


Pagi ni sarapan nasi lemak paru. Utk hubby nasi lemak sotong. Hubby mintak kuih, aku belikan cekodok pisang dgn talam ubi utk dia. Akupun 'terbeli' kuih utk aku jugak. Karipap 2 dgn talam ubi 1. Karipap pak cik tu mmg sedap. Simply Irresistible!

Ini gambar aku with hubby masa early of our marriage. Tak ingat tahun bila, maybe 1999.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009