Wednesday, May 10, 2006

abg halim dah tak de

aku dpt call from CA pagi tadi. Abg halim pergi menyahut penggilan Ilahi jam 4.15 am kat GHKL. Sedih teramat. Semua kenangan bersama dia terbayang di depan mata. Dia terlalu byk membantu aku selama ni. Selalu out-station dgn dia. Last sekali bulan Jan lepas. Kami ke Penang. Sempat mkn mee udang sg dua, then singgah pasar mlm. Sama-2 jln sepanjang pasar mlm tu. Besoknya balik n singgah pulak kat rumah mak aku. Amik durian, rambutan, pisang n manggis. Suka sgt dia masa tu.

Baru2 ni ingatkan nak pegi lagi dgn dia n ZA, tapi tak jadi. Dia ckp kat ZA "best tau mkn mee udang".

Al-fatihah

1 comment:

kevinjones16432650 said...
This comment has been removed by a blog administrator.

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009