Saturday, June 14, 2008

napa susah sangat nak upload gambar ni..

actually, aku tengah buat project langsir for the new house. Tp sbb skill jahit aku tinggi sesangat.. nak habiskan sebelahpun mcm torture gila. anyway, hopefully hari ni boleh siap the outline.. tape boleh buat kendian.

lagipun baju byk gila nak dicuci. seminggu ni aku tak basuh baju.. monday-wed aku kat sg. petani. Balik kl tak de mood nak buat apa2.. so, hari ni le aku start operasi kemas rumah. Kononnya!

Ini gambar sesi mkn-mkn kat Tg Dawai, Kedah. This is my 1st time there. Pegi dgn 2 practical students & 1 trainee. Dorangpun x pernah sampai. Aku tau tpt tu sbb kengkawan yg attend conference bagitau kat situ ada seafood spot. It takes about 30-40 minutes to reach from Sg. Petani. Similar like umbai kat melaka, but less meriah kut. Jln mcm sunyi giler, kena lalu kampung n kebun getah. Horror jugak! bila nampak lampu jln or kampung rasa lega sgt. Maklumlah pukul 8 lebih baru bertolak from hotel. xtually masa pegi tu tak byk kedai yg bukak sbb kena seal - ada raid the night before. Biasalah, asyik cari duit sampai tak kisah the cleanliness aspect. And for sure, org datang serbu kedai yg tinggal dua je bukak. So, ini lah saja yg kami dpt.. byk yg dah habis..


Ini siakap tiga rasa.. farhan sampai mcm nak menjilat pinggan tu..


x de dlm gambar.. 2 plate of kerang bakar n 4 org yg mengabiskan semua nih. Overall, i still prefer anjung batu, melaka. Sedap n murah! Umbai.. just for S'porean!

I LOVE GREEN!


No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009