Monday, May 30, 2005

Shopping aje..

Semalam kitaorang merayap dari pagi sampai petang. Pagi keluar about 9.30 am. Pegi breakfast. Aku mkn roti canai kosong, hubby mkn roti telur. Then kitaorang share mkn mihun goreng bungkus. Minum teh O. Itupun sebab gerai yg biasa kitaornag mkn tutup. Klu tak sah-sah mkn lontong dgn nasi lemak. Lepas tu pegi Warehouse Sale. Beli Skycab 2. Satu utk aku, cabin size -harga RM40. Harga biasa nearly RM200. Satu lagi utk are-ju. Rasanya size at-least 28". Baru RM45. Memang murah gila. Aku tengok kat Jusco tadi, rasanya lebih RM200.

Lepas tu pegi Juso, hubby nak beli tembakau. Terbeli DVD Player, habis RM279. Share with hubby. Lama jugak melepak kat Jusco. Then pegi lunch kat Seksyen 10 Shah Alam. Sebenarnya nak pegi Bank Islam kat PKNS, tapi singgah lunch dulu. Hari dah hujan masa tu. Nak deposit duit kat teller B.Islam, tapi rosak pulak. Terpaksa pegi KL nampaknya. Masa tu hujan boleh tahan lebatnya. Mujur jln tak jam, 'coz cuti sekolah. Cuma slow moving sikit kat Bt. 13 FHR, depan Nan Yanag Siang Pau. Tiba KL dah dekat pkl 3. Balik rumah dah 3.30 pm. Kira ok le tu. Petang lepak je kat rumah. For dinner, aku masak bilis goreng campur petai, ketam pedas dan kubis goreng. Ok le tu. Malam lepak je.. Nak tengok apprentice pun dah tak larat. Terus tertidur.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009