Sunday, October 09, 2005

Sabtu yg memenatkan

Semalam aku n hubby keluar rumah about 11.30 am, cadangnya nak pergi show room kereta kat Selayang. Masa aku tgh bersiap, SIR sms bagitau thumb drive dia misplaced. Suruh aku tgk kat bilik mtg room. So, sblm ke Selayang singgah opis dulu. Nasib baik ada. Klu tak pening giler la.. semua kat dlm tu. Yg SIR pun satu, nape la tak save kan semua dlm laptop dia.

Lps tu sibuk la pulak nak pikiaq mcm mana nak transfer files kat dlm thumb drive tu kat dia. At last aku decide utk letak dlm my shared doc folder. Nak forward pakai e-mail tak bleh. Besaq sangat. About 500MB. Lps tu akupun pegi Selayang.

Sebenarnya kita plan nak tukar Iswara tu. Dah nearly 5 years. Hubby tak nak tukar mulanya. Sayang. Tapi entah mcm mana dia setuju.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009