Wednesday, October 05, 2005

Selamat berpuasa...dan semoga puasa selamat

First day puasa. Hari ni aku n hubby sahur kat Marriot Putrajaya. Habis buat kerja dah 1.30 am. Naik bilik hubby belum tidur. Terus order sahur. Pkl 3am baru tidur. B4 6 aku dah terjaga, pergi toilet. Lps tu sambung tidur balik. Bangun subuh. Tidur balik. Sekejap je...

Pkl 9sth aku checked out. Balik opis. klu ikutkan discussion with MH2 pkl 11am. Tp dia ada hal plk. Pkl 2 baru dpt jumpa dia. Habis je kami sambung discussion lagi. 3.30 baru habis. Sembahyang. Opis balik 4.30 tp aku tunggu hubby. Ingatkan dia cpt rupa2nya dia duty show room. Nape tak ckp. Tension nya aku. Dlm menunggu aku terlena. Rasanya dkt 1 jam jugak. Dr 4.50 till 5.50. Sedar2 je dah sunyi sepi. Tak pernah aku tertidur dlm opis. Ini mesti kes ngantuk sgt. Tadi dah turun order mkn. Hubby suruh aku order. Dia baru nak masuk Kesas. Ntah pkl berapa nak sampai tak tau le..

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009