Tuesday, July 18, 2006

bz banget

Lately terlalu bz.. start 24th June, officially aku dah jadi student balik. Susahnya nak balancekan dgn keje kat opis, kat rumah, group discussion, assignment, kelas lagi.. rasa mcm dah tak de life. Nak pegi midvalleypun rasa guilty. Risau assignment x siap. Apa lagi nak tgk movie. Ingatkan nak tgk Pirates of the Carribean 2. Besok x blh pegi, ada discussion after office. Khamis aku cuti.. nak siapkan assignment yg menimbun. Tp rasanya ptg aku nak ajak hubby pegi jugak. Peduli apa aku..

Ptg semlm aku call mak, tanya khabar. Aku ingatkan Tok ada kat rumah, rupanya kat Port Weld. Lagi satu mak kata Aliff demam. Rindu kat achu dia le tu. Dlm demam pun Aliff n mak dia balik Yala 2 minggu.. kesian kat Aliff. Asyik cari achu dia.. balik kg pun tak senang, ajak balik rumah sbb ingatkan achu dah balik. Bila kat Bidorpun asyik suruh abah dia call pah, nak check achu ada ke tak.. lepas tu ajak balik teping.

Masa mula pindah Bidor June lepas pun teruk jugak.. bila kat rumah pah n kena balik bidor semula he refused. Merajuk...

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009