Monday, November 05, 2007

HATI MALAYA

Semlm tgk movie tu.. mmg dah lama tergedik2 aku nak pi tgk movie. Byk yg dah miss gara2 bz dgn kelas. Antaranya Hairspray, OTAI etc. Lepas ni nak bantai tgk movie je.

Tapi sedih bila masuk hall.. a few rows je occupied. Lengang paggung tu. Aku agree Schumi punya comment. Klu citer merapu org komplen, tp bila buat citer sejarah camni tak de pulak org nak tgk. Semua kaum shud watch this movie. At least tahu sejarah sikit. Maybe corporate companies blh sponsor u or school - or even for their own staff.

Hubby nangis teresak2.. touching sgt ler tu. Aku nangis sikit je! he..he..he..

Lepas movie, kami (aku-hubby & are-ju) pi mkn nasi lemak kat Kelab Sultan Sulaiman, Kg baru tu. Ini rasanya 3rd/4th time pi mkn kat situ. Kira ok ler.. sebab tak payah menunggu. Pi amik food, amik air, bayar n mkn. Style cafe. Aku mkn sebungkus setengah, are-ju pun sama. Hubby as usual 2 bungkus.

Hari ni kena diet.. asik makan je!

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009