Monday, October 22, 2007

RAYA INI TAHUN

Dah byk kali aku try nak post entri raya. Tapi tiap kali nak upload gambar, mesti dpt error msg. Baru hari ni dpt masuk. Itupun slow gila. Hopefully berjaya..

Tahun ni balik JB dulu - on Friday 12th Oct 2007 @ 30 Ramadhan. Bertolak lepas opis. Aku half day hari tu. Masa berbuka, tengah syok mkn tempeyek, gigi aku boleh pecah. Sakit gila! Mana nak cari dentist ni. Tahan je sakit.

Pagi raya kat rumah mertua!

Kat rumak kakak ipaq pulak!

Lepas bermaaf2 pagi raya, kita balik Pontian pulak. Biasanya pegi byk rumah sedara-mara hubby. Mula2 pegi sebuah rumah Paman, pegi rumah Nya'i. Then hubby terus ajak balik. Dia letih. Selalunya sure meronda sampai mlm. Sepatutnya amik anak2 lepas solat raya, tapi ntah apa yg tak kena, plan tu x jadi le pulak.

Raya kedua about 9 sth (after b'fast) bertolak balik kl. Nak fetch yan pulak. Dia abih kerja about 4.30. Lepas solat asar baru pi amik dia kat klcc, then terus shoot balik teping. Gigi bertambah sakit.

Pagi raya ketiga, lepas b'fast aku pi cabut gigi tu. Alamak, raya2 gigi buat hal!

Ini pulak gambar the whole family kat Teping.
Ini je gambar2 yg dpt upload. Susahnya nak upload.
SELAMAT HARI RAYA.
p/s-rasanya lepas ni lambat lagi ler nak update. Assignment berlambak blm siap! Hu..hu

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009