Tuesday, October 13, 2009

Ngantuk

Aku sekarang tengah buat special assignment. Sibuk sesangat sampai tak sempat nak update blog..tidur pun tak cukup. Dah berapa malam tidur lepas pukul 1. Mujur still boleh bertahan sbb dah terbiasa tidur kurang masa bulan puasa dulu.
Hari jumaat lepas masa masuk kete nak balik aku tengok jam dah 10.58 pm. Semalam pulak masuk kete 12.21 pagi(dah hari ni sebenarnya). Hari ni aku nak balik awal.. so that boleh rehat sikit. Besok nak sambung lagi..

Aku tak kisah being assigned utk buat special task.. Macam kali ni ada rep from dr semua division and we were required to complete our relevant task. Klu semua work as a team memang le ok.. tp yg tak ok bila ada yg tak bg commitment & harap orang lain yg bagi direction apa nak buat. Klu tak suruh tak buat. Susah le macam ni.

Aku memang angin klu keje camni.. walaupun other team-mates ckp aku sgt cool (which aku belajar dr my boss). Btul2 buang masa bila orang lain nak kena buat balik.. which sepatutnya kita just review what they had prepared and betul je flow.

BTW.. aku nak masuk gambar raya kat sini, tp still dok cari masa yg sesuai.

2 comments:

Zue Murphy said...

Jangan sampai sakit ya. Mesti nak cukup rehat baru otak pun tak serabut. Take care!

dhill said...

k.zue,
sekarang tengah bercuti.. dapat le tidur lama sikit. Saya ni klu tak cukup tidur memang rasa penat sangat.

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009