Tuesday, March 29, 2005

Another Earthquake!

Hari ni semua headlines cerita pasal quake kat Sumatra. The strength was at 8.5 of Richter Scale. Close to the quake on 26th Dec 2004. Gegaran dapat di rasa around 12.15 am kat Malaysia. Aku masa tu tengah sibuk rebus ubi kayu yang dibeli kat pasar malam.. nak makan for breakfast this morning. Memang tak sedarpun.. Aku and hubby belum tidur masa tu sebab menunggu sambungan tele-movie Pengurus Produksi kat TV1. Best gak cite tu.. light entertainment. Memang merapu.. tapi ok!!! Aku cuma sedar pasal quake tu bila bukak berita TV3 this morning. Biasanya pagi2 memang on tv, tapi pagi tadi macam malas je.. 'coz mengantuk sangat. Tapi disebabkan nak menunggu ubi goreng masak (goreng sikit je 'coz dah rebus dulu semalam), akupun terus capai remote control and on tv. First sekali cerita gempa kat Sumatra dan kesannya kat Malaysia. Wah..havoc jugak ye malam tadi.

Last Sunday aku tanya hubby, mana dia dapat pantun yang dia antar on Friday. Dia cakap "I buat sendiri le, bukannya susah sangat!". Ye ke? Terror jugak dia ye.. tak tahu pulak dia pandai cipta pantun. Dulu masa bercinta memang dia ada juga berpantun, tapi rasanya dia ambil dari cerita dulu2. Yang zaman P.ramlee tu..

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009