Wednesday, March 15, 2006

cite semalam

Semlm hubby amik aku kat opis.. b4 that dia tanya aku nak mkn McD tak? 'Ok gak.. beli apple pie sekali'. Masa tu dia kat Puchong. Dah 5.20 dia call ckp hujan lebat sesangat n tak blh berhenti kat Petronas sebelah astro tu..takut!!! So, tak de le McD. Terpaksa le aku masak kat rumah. Tp b4 that hubby suruh beli bun buat alas perut. Dia tak lunch tadi.

Balik je rumah hubby ckp nak mkn maggie goreng. Dah sudah mkn dia ckp nak keropok pulak. Nasi lebih ada lagi, so lepas goreng keropok aku goreng nasi pulak. Nasi goreng segera!!!

Mlm lepak tengok tv. Lepas berita tgk Natasha.. then sambung Mya Zara. Salah tekaan hubby yang Indra keje with abang sulong Zara (aku lupa nama watak yg dibawa Arash). Rupanya Zara yg mastermind the plan. Hubby n I memang tak boleh miss these 2 programmes. Kami juga suka tgk sitcoms such as Nanny, My wife and kids, Everybody loves Raymond, Malcolm in the Middle, Still Standing n King of Queen.

Masa commercial break during cite Natasha ada forum kat TV1. Forum tu best jugak.. sth about unemployment among the graduates. Aku rasa selain meningkatkan kualiti graduates, those big companies kena offer more job for them. Klu tak macam mana ekonomi nak maju. Terlalu ramai unemployment is unhealthy for the country. Those graduates pun mesti juga usaha utk memajukan diri, kena usaha sendiri. Jgn terlalu bergantung pada org lain. Lagipun universiti bukan kilang yg mengeluarkan pekerja.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009