Tuesday, March 14, 2006

yok ke jakarta

next week aku ke indon .. study trip seminggu. Balik je ada audit menanti. April nantipun ada 2 lagi audit. Baru je nak lega sikit, lepas tu bz giler.. rasanya sampai June kut.

Sunday lepas b'day hubby. Kali ni tak de card or cake or gift. Aku dah ckp awal2 kat hubby.. tak sempat ler. Hubby ckp tak pe.. belated gift pun ok. Ahak.. ini mesti case nak suruh aku beli kat indon. Tapi aku belikan jugak 2 helai pants utk dia. Kira ok ler. Ini 1st time aku tak prepare apa2.. tak tahu nak celebrate mcm mana. Aku ingat nak beli ler cake on Saturday, hubby ckp tak payah..

Saturday mlm hubby main badminton kat pj as usual. Nearly 12 midnight baru balik. Singgah Kerinchi beli Char Kuey Teow..kat van depan apartment yg ramai student um duduk tu. Ok gak.. So sambut b'day dgn char kuey teow je..

Sunday tengahari mkn rojak kat Keramat.. yg dekat Petronas depan ChipPAC. Aku suka rojak kat situ.. melayu punya. Mkn dgn cendol memang terangkat. Hubby pulak mkn mee rebus johor. Lepas tu pergi Jusco Wangsa Maju. Then pegi rumah P.Ngah. Lepak jap then pergi Chow Kit beli brg dapur. Lepas tu amik aju yg baru sampai from Taiping.

Balik rumah aku sibuk pulak masak for dinner. Lepas mkn lepak je tengok tv. Habis Apprentice baru tidoq.


hubby kepenatan main badminton.. game terakhir sebelum melangkah ke usia 36 tahun.. epi b'day!!! Posted by Picasa

pack barang.. nak balik dah.. Posted by Picasa

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009