Saturday, May 26, 2007

jb.. here i am.. again!!

Kat jb lagi! semlm bertolak after office hour, about 5.40. Tiba jb about 10.15 pm. hubby bawak between 80 - 100 je. Dia kata letih sgt, x blh concentrate klu bawak lebih sikit. Lagipun kami berhenti 2x. Kat Nilay LB SB and Pagoh RSA. Kat Nilai SB 1st time mkn nasi lemak "Lomak Manjo". Sedap! Sambal best walaupun simple. Aku selalu beli nasi lemak berbungkus2 kat Nilai NB.. seringgit je satu, tp ada satu kedai yg aku suka tu mcm dah x sedap je. Lepas tu asyik tutup memanjang. Yg kat SB ni mahal sikit rm1.50. tapi still ok ler walaupun dpt telur rebus setengah je. Klu kat kedai tepi opis aku tu, dah dpt telur mata sebijik dgn nasi banyak lagi..

Klu ikut plan, hari ni amik budak2 nak bawak kl. emak n bapak mentua aku pun ikut sekali. mula2 hubby ckp ahad mlm baru blh bertolak balik kl.. bapak ada keje on sunday. Tp semlm dah confirm x payah buat keje tu .. jadi petang ni dah blh balik kl. Itupun klu hubby berjaya amik ira n aish. Cuti sekolah last nov-dec pun cadangnya nak bawak dorang jln, tp dek kerenah ex dia yg terlalu 'mengontrol' dan mmg x nak kasi budak2 kat kitaorang -- plan terbantut. tu yg buat hubby bengang gila. More citer ni ada kat blog aku yg satu lagi.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009