Saturday, May 12, 2007

Family day at Sunway Lagoon

Hari ni family day group of companies at Sunway. Keluar rumah about 7.45 am, pukul 8.05 dah sampai, tapi x de parking. Berpusing2 kat shops lot, at last kami (aku, hubby n are-ju) parking kat dlm compound masjid. Kena jln jauh juga.. masa nak pegi ok ler.. time balik, rasa nak pengsan gak. Dah ler jauh, panas pulak tu!

Org terlalu ramai, bukan je nak parking susah, nak masuk, amik food, nak main game.. semua kena bersesak. Just imagine, 14,000 org ada kat situ.. itu belum masuk theme park staff dgn outsiders.

are-ju sibuk buat sand art

hubby tgh tunggu aku n are-ju

berani amik gambaq dr jauh je dgn albino phyton kat belakang tu































Collection of photos at Taiping -during Labour Day n Wesak
(28th April - 2nd May 2007)



gambaq anak menakan aku.. Aiman Hakimi









Yang tertinggal (part II)
lagi gambaq kat tg balau



Last thursday aku outstationed kat JB... and as usual aku stayed at Mutiara. Dpt upgrade to executive room. Tapi yg tak sedap mata memandang .. leaked ceiling kat bilik aku.




No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009