Saturday, January 30, 2010

Shoppin': Karnival Karangkraf 2010 (29 Jan-1 Feb 2010)

Are-ju bagitau aku about Karangkraf Karnival early this week. Ok gak tu.. boleh le tengok buku/magazines. Kami pi sini dlm pukul 11 camtu. Sangat happening!! Dorang buat konsep gerai..klu nak tengok gerai2 dorang boleh check kat sini http://www.karangkraf.com/karnival/index.html.
Are-ju beli 5 novel. Aku beli 2 (paid by are-ju.. he..he). Both by Kak Sri. 1 aku dah baca i.e. KL Di mana Suamiku.. tak ingat pinjam sapa punya. Then beli buku sulam & magazines.
For those yg nak pegi.. ni map ke sana.

Those yg gila novel alaf 21 ni mesti kena serbu karnival ni..ada jugak sessi autograph with author tertentu. Pagi tadi ada Aisya Sofea & Norzailina Nordin.
***
Update 31/01/2010
Ni gambar semalam

Are-ju tengah minta autograph from Aisya Sofea.

From left: Aisya Sofea, tatau sapa, Kak Norzailina Nordin.



***
Buku yg kitaorang beli..yg aku punya 2 buku by kak Sri & Sulaman Klasik.

2 comments:

Zue Murphy said...

You and Are-ju ni ada relation ke? Muka nak serupa. Seronok tengok gambar gambar you pergi karnival.

rapheydhillo said...

k.zu,
dia adik bongsu i ler.. kami dok serumah!

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009