Thursday, July 03, 2008

semalam kat sana.. hari ni kat sini! haji kacang pool and beriani mat shah

Semalam aku kat sana..
What excite me when i'm travel? food off-course... i'll hunting for local specialty no matter where..

Ni muka orang tengah lapaq..

kat stall kacang pool

kacang pool haji yang sedap giler..

close-up

roti bakar. rangup kat luar .. lembut sesangat kat dalam!

stay kat hotel ni le semalam.. dah setahun tak dtg, byk betul improvement. actually last year dorang buat major facelift... barulah betul2 nampak mcm 5-star. carpet baru, bathroom totally change.. wing chair baru.. semua baru ler!

Paling best my room was upgraded.. as USUAL!


Hari ni pulak kat sini..
this is what i 'found' for lunch today!

nasi beriani yg famous tu..
petang kat dusun buah org pulak..
durian dah penuh sebakul tu hoi! Ibu ayam mengeram telur.. (yg dlm kotak ler!)
Pulasan kecik lg..
jemput mkn durian!

ahkak pun nak mkn jugak ooi! meh mkn reramai!
pakat kenduri durian ooi!!!
nangka atas pokok.. aku dpt free sebijik! ini pulak tempat aku beradu mlm ni..

view from balcony.. nampak jetty tpt aku n hubby pernah fishing dulu! sekarang aku tak tahu whether boleh fishing tak lahi.. dah upgraded tuh!
gambar syok sendiri..

dah ngantuk.. nak layan mata lepas ni. ciaw!

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009