Wednesday, July 22, 2009

Outstation

aku kat penang (mainland) dr isnin lepas.. besok baru balik kl!
as usual aku stay kat Sunway Hotel Seberang Jaya. Kat sini bilik ada broadband free. Tu yg best! Boleh le jengok blog kengkawan.

Tadi aku pi gym.. 1st time pegi. Tak best! Equipments sgt basic. Treadmillpun tak de!

Yg best klu datang sebelah utara ni off-course food dia. Selalunya aku mesti cari char kuey teow, pasembor, mee udang titi timbul.. tp kali ni tak teringin pulak aku nak pi cari semua tu. Char kuey teow yg selalu aku mkn kat gerai sederet dgn hotel ni (Key's) pun tutup.. so tak de le aku nak merasa trip kali ni.
Malam ni lepas maghrib aku plan nak pi pasar malam kat sini.. aku suka sbb byk makanan yg best. Murtabak, laksa, pulut durian, cucur meniram etc.. really excited!! tambah tembunle aku lepas ni!!!

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009