Wednesday, December 24, 2008

Photos update

Last saturday.. sementara tunggu hubby jumpa customer, aku beli kuih buat lapik perut yg tengah lapar gila.. yg dah kena gigit tu cucur badak. Yg tengah tunggu nak kena mkn tu karipap kentang yg memang le sedap..

*
Yg ni pulak aku tak sure kuih apa.. similar tu sardin roll, tp intinya lain.. x sure inti apa, tp sedap..

*
We had early lunch that day (itu yg buat aku lapar gila ptg tu)..xtually we had brunch (as normally we did during weekends!). that day I had gulai ikan kembung/temenung with extra kuah (banjir), bendi & taugeh. Lama tak mkn macam ni.. best!
*
Ini pulak pics during our dinner at Splendid hari tu..

Splendid.. premium cakes & cefe (yg tak best!)

Fish & chip.. sgt ler sikit utk big eater mcm aku nih..

Grilled chicken pun sikit je serving size dia.. sgt le mengecewakan.

Tiramisyou cake yg tak best jugak..

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009