Sunday, October 12, 2008

Citer ketupat, rendang dan kuih dangai

Baru lepas tengok citer Arthur and the minimoys kat STAR World.. mmg best. Sambil tgk citer tu, kami breakfast leftovers ketupat palas & nasi impit mini yg aku masak semalam for tok & mak ndak aku.. Lawannya rendang ayam, sambal goreng jawa & kuah kacang.
Ini rendang ayam aku buat tu..
For those yg nak beli ketupat segera.. belilah brand ADABI. Kualiti lebih bagus, sure lembut & cantik. Makanpun sedap. Aku terpaksa beli ketupat NONA sbb tak dpt ketupat mini ADABI. Dah 2 kali terpaksa pakai ketupat NONA, sekali kat Teping & sekali lagi smlm. Mmg tak cantik sgt & keras pulak tu.
*
Beli kuih dangai kat chow kit pagi semalam..
Khamis..aku buat pisang goreng special nih! Special sbb aku gaul dgn kelapa goreng & cheese..

*
Nampak sticker ni di tampal kat cover isi minyak kat kereta sblh masa parking kat midvalley..

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009