Friday, October 17, 2008

Dah Jumaat ..

Sekejap je dah Jumaat.. Hari ni aku terlebih rajin sikit. Lepas solat aku lipat baju, then cuci baju pulak.. hand wash! ye la.. mesin basuh dah rosak. Aku cuma plan nak beli baru bila pindah rumah nanti.. maybe end of this year or Jan 2009. Jadi sementara waktu ni kena le kluar tenaga sikit.. yg biasanya aku cuma cuci baju weekends saja. Maklumler, aku & hubby berdua je.. so boleh le kumpul baju lama2 ckit. Bayangkan klu ramai anak, sure hari2 le kena cuci.. & sure kitaorng tak tunggu pindah baru nak beli mesin basuh baru!

For breakfast aku beli nasi lemak.. which initially aku plan nak masak nasi goreng. Tp terpaksa cancel sbb tak cukup masa.
Tiba opis, lepas on pc aku terus pegi pantry. Amik mug kaler biru aku.. isi nescafe susu 1/3 mug, tambah nescafe 1/2 sudu teh, isi air panas sampai 2/3 mug.. kacau.. & terus balik kat meja aku & mkn. Skrg ni still boleh mkn kat work station lagi.. aku dgr kat opis baru nanti semua kena mkn kat pantry or kat cafe je. Ala.. boring le.. tak blh nak surf internet lg sambil mkn.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009