Wednesday, October 22, 2008

Geram jgn engkau geram!

Aku still bengang dgn 3g internet aku nih.. asyik le tak boleh bukak web.. anyway aku akan try post update ni jugak selepas berkali2 tak berjaya...
*
Hajat hati nak cari handbag baru ka midvalley semlm, tp tak kesampaian.
Nampak deco deepavali kat escalator center court. Cantik jugak..


*

Bunga melur..

*
Gajah..

*

Ini pulak apa yg aku mkn masa open house office-mate last sunday. Pulut kuning, sambal ikan bilis and rendang kerang with pucuk ubi.. which is first time aku jumpa. Best!

*
Keropok ikan & belinjau .. yg ni aku goreng ptg ahad tu..

*
Ini pulak .. meal for morning tea break on the 1st day of 6 sigma training on monday. Semua sedap!!


Ada lagi gambar yg nak upload.. tp 3g connection aku sgt ler teruk.. ini pun blm tentu blh lepas nih! Hari Sabtu & Isnin aku dah call Celcom, the technical team is supposed to call me within 3 working day. Ini dah hari ke-3, asyik aku je yg call dorang. Hari ni je dah 5 kali call... bila call je asyik minta contact no aku yg lain dr my 3g phone, kali ni janji nak call balik dlm 48 hours.. kita lihat siapa yg kena!

AKu & hubby dah surfing few other service providers/alternatives.. bg tempoh kat celcom sampai friday.. klu line still teruk, aku akan terminate & switch pada yg lain.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009