Sunday, April 05, 2009

aku demam..

Dah lama tak demam.. setakat batuk & selsema adala baru2 ni. Tetiba pagi semalam badan aku rasa tak sedap. Sendi2 sakit, badan tak larat.. seram-sejuk je. Mmg sah aku demam. Badan start panas. Pagi semalam aku jogging with Yan kat kawasan perumahan aku. Lepas tu aku balik rumah & masak for breakfast. Then emak, Yan & aju balik Taiping. Lepas tu yg aku rasa badan semacam je. Tengahari (about 2) aku, hubby, abah & tok pulak bertolak balik Taiping. Xtually family aku dtg lebih seminggu kat rumah aku.. dr Jumaat minggu sebelum tu lagi..
Pagi tadi pegi klinik, doktor bagi mc 3 hari. AKu dah apply cuti sampai selasa sebenarnya.. so, cancel cuti.. ganti dgn mc!

2 comments:

nestumrasberi said...

semoga dhill cepat sembuh demam.

selasa ni ngundi yer...

dhill said...

nestum,
dah lega sikit. Siap pegi berembun kat markas BN lagi semalam.

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009