Wednesday, April 01, 2009

The power of technlogy

Lately i received several sms frm PAS (i think so), yg berkempen utk pilihanraya P059 - Bkt Gantang. Aku 1 of the voters.. & aku wonder how they manage to get my number. Memula aku ingat mmg dorang belasah je hantar sms ni, tp semalam before aku masuk meeting ( which is about 10.45am) aku received call from 1 lady yg claimed that she is 1 0f pergerakan PAS.. "ini Pn xxx ke? Puan pengundi utk parlimen Bkt Gantang,kan? Bleh kita bercakap sebentar?.. " itu le lebih kurang apa yg ditanya pd aku. I had to cut-off the call since aku mmg tengah genting utk menyiapkan material for meeting. Klu tak nak jugak aku berbual dgn dia.. tanya about manifesto PAS, about how rakyat boleh benefit frm the candidate if he win etc-etc.
Among sms yg aku terima are as follows:
Mmg nampak parti ni menggunakan semua channel of communications in reaching the voters. Bukan lagi menggunakan channel2 yg konvensional.. spt ceramah r suratkhabar. SMS, phone call, blog etc semua digunakan. Setakat ni blm satupun sms aku terima dari parti calon yg satu lagi... apakan lagi frm calon2 bebas tu!

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009