Monday, April 06, 2009

Dua Figura

Since kat Bukit Gantang tengah panas dgn kempen election, aku upload gambar2 yang sempat diambik oleh aku, hubby & adik aku masa merayau kat kawasan ni..
****
Tun Mahathir dtg pagi tadi kat Simpang.. with him ada Tan Sri Muhyiddin, Dr Zambry, Zahid Hamidi dan ramai lagi.


Semalam pulak Anwar datang jadi Tok Dalang kat Taman Kaya..

Hubby, being Umno extremist memang menyampah tengok muka DSAI sbb tu amik gambaq dr jauh je.. ini pulak hubby amik gambar kain rentang kat pasar Taman Kaya.
Ini hubby jumpa kat Kg. Ayer Kuning.. sakan dia merayap time org dah tidoq.
My comment.. peluang utk BN menang sangat le tipis. Pengundi Melayu mmg sedia terpecah, pengundi Cina & India nampaknya majoriti sokong Pakatan Rakyat. Mmg sangat susah BN nak menang.. tataule klu ada strategi last minute yg boleh tarik ramai pengundi atas pagar.
Pagi tadi masa nak ke CIMB di Simpang, kete kami tersangkut kat jln keluar kat pasar. Ada org PAS berkempen dr atas pick-up sambil dok mengutuk UMNO/BN rasuah. Lepas tu siap tanya siapa yg belum amik belon & lollipop boleh amik kat dorang. Masa tu mmg dorang dok sibuk distribute belon dgn lollipop kat org kat pasar tu. Mmg ramai Melayu, India & Cina yg aku nampak amik. Sama jugak masa aku terserempak dorang distribute risalah kat Kg. Pak Darus, mmg ramai org Cina & India yg amik.

4 comments:

Zue Murphy said...

Dah mengundi ke belum? Kalau belum selamat mengundi. I doa biar la BN menang.

dhill said...

k.zu,
baru nak pegi ni. klu ikut response mcm susah je BN nak menang. Ramai young voters yg support Pakatan Rakyat. Very obvious!

nino mok said...

dhill,
dah ngundi ke??? seriau pulak rasenye...hrp BN menang

dhill said...

k.zu & nestum,
Seperti dijangka.. PAS menang election ni.

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009