Tuesday, May 05, 2009

Trip to Penang: Part 1

Last Friday (Labour Day), we went back to my hometown in Taiping. We left our house at about 10 sth.. jalan sangkut2 so sampai about 3 pm. Masa kat dlm kete aku n hubby plan klu larat petang ni nak pi Penang. Nak pekena pasembor! So lepas lepak sekejap.. pukul 5 aku & hubby bertolak ke Penang pulak.. we brought along my 2 nephews - Haikal & Hakimi.
*
Kat Jeti Sultan Abdul Halim yg pernah runtuh dulu...Ni masa Q nak masuk feri.
Kapal tengah berlabuh kat tengah selat.
Approaching pulau..


Haikal & Kimi having fun dlm feri..






More photos on makan2 @ penang can be found here - www.foodsmania.blogspot.com

6 comments:

inahar ali said...

alahai dhill..terkenang akak masa dolu2 belajaq usm..last naik feri nih..hampir 20 tahun dulu..uhukss!!

rapheydhillo said...

k.ina,
saya klu pi penang klu boleh mmg naik feri.. nostalgic. Teringat masa kecik2 dulu time parents bawak jln2 kat sana.

nestumrasberi said...

tengok haikal haqimi
ingat kat budak2 bertiga tu
kalo balik bt gajah
ke mana kami pegi dorang
mesti nyelit ikut sama
bestkan jalan2
layan2 bebudak ni

dhill said...

nestum,
i ni harap dok menumpang kasih sayang anak menakan je la..

nestumrasberi said...

sama la tu dhill
kita serupaaaaaa

dhill said...

nestum,
sabar je la.. ada hikmah tu utk org macam kita..

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009