Sunday, August 10, 2008

ZUL's engagement II

I am baking a butter cake.. requested by hubby. So, while waiting for the cake , i'm updating the blog with pics taken last week.
SAT 3rd aug 2008.
we've connected!



Kimi tengok Pah tengah touch-up

My eldest cousin (sebelah emak), Kak long with her 2 princess.
Berkumpul sebelum ke rumah bakal pengantin..



Rombongan teping sampai ke melaka.. jauh tu!
kimi tak lepas tangan pak long


Njang dengan paktam aku.


Jemput makan rambutan!
majlis bermula.. caca-marba sikit sbb masing2 adat berbeza. Janji semua selamat!

emak, aku, kimi, alif n aju ..
Sarung cincin dari bakal mertua..
Tunang Zul.. aku lupa lak nama dia..
with bakal mertua
.. bakal pengantin..
Hantaran pihak lelaki.. 7 dulang

Balasan dr perempuan, tak sempat kira berapa!
Selesai sarung cincin n snap2 gambar, time utk makan.
Kami dihidangkan asam pedas tenggiri, kari daging, sambal udang, salad timun n tahu ikan masin n sayur kubis goreng.
Ini pulak pencuci mulut.. aku suka talam keladi.. yg lain2 aku tak mkn.. too kenyang!
Shh.. org tengah makan!

JEMPUT mkn !



Dah abis mkn.. boleh balik
Habis je majlis semua rombongan menuju ke tg. bidara. Byk kenangan makcik2 dlm rombongan tu dgn pakcik2 memasing kat sana!

kimi baru bangun tidur.
Alif the joker!









emak risau bila nampak hubby bawak alip n kimi pegi beach..

tak plan nak mandi pantai, so tak bawak baju. Terpaksa beli kat situ.
Kimi 1st exprience mandi pantai..
Sama jugak dgn alif!











Adik main pasir. Habis satu badan berpasir!



On the way balik, pakat tidur!



SUNDAY 3rd aug 2008
Alif, kimi and haikal having fun at 'pondok' kat opis aku..



we want to dispose the house, tp sayang.. but i think must dispose by year end. Insya'allah hujung tahun ni opis pindah ke subang. So nak tak nak kena dispose jugak.. tak kan nak angkut ke sana.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009