Tuesday, August 26, 2008

Our moment

" Ya, perempuanku.." (yes, my lady).. that's what I heard when he answered my call pagi tadi... kadang2 dia jawab "ye, sayang".. sejuk hati bila dengar..

aku selalu cuba untuk mengingati setiap detik bersama hubby. Aku takut kalu2 satu hari nanti aku tak dpt nak mengingati semua tu lagi..

"ada apa sayang?".. or "sayang nak apa?".. itu ayat yg biasa aku dengar klu aku panggil hubby..hubby ckp aku ni mcm bebudak.. over manja dgn dia. Dia pun sama! 2 x 5!

I want to enjoy all those sweet moment together.. our moment..melihat wajahnya sedang nyenyak tidur.. kengkadang aku tekapkan telinga ke dadanya utk mendengar degupan jantungnya..

dan aku cuba memenuhi setiap permintaannya.. sama spt dia melayani kerenah aku!
Love u..

2 comments:

ainizakri said...

Salam Dhill

Sayang pada yang berhak
Sayang pada yang sudi
Sayang pada yang disayangi

Manja dan kasih itu adalah kasih dan sayang....

dhill said...

aini,
sayang jugak pada yg menyayangi!

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009