Monday, April 18, 2005

Alhamdulillah

Walau berdebar, tapi still control macho. Before lunch boss dah abih meeting with gm. Lepas tu dia ada short discussion with 1 staff dept lain. Aku masa tu tengah lepak dlm resource centre. Tiba2 aku dengar boss panggil aku dari belakang " Dhillo, mari kejap". Aku pun ikut belakang dia. Memang rasa berdebar gak. Tapi tak ler gelabah gila. Biasa2 je. Still boleh control. Sampai je kat meja dia, terus dia cakap "Ni surat promotion U". "Thank U" aku jawab. Lepas tu ada lagi yg dia cakap kat aku pasal ada org yg tak dpt promotion although GM dah recommend. Itu yg meeting panjang tadi. Anyway, alhamdulillah. Dapat ler 10% increment. Backdated 10 months. Rezeki nak bayar income tax plak.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009