Friday, April 01, 2005

Versi mengantuk

Dah 4pm, mata ngantuk sgt. Kerja byk. Mesti kena siap b4 out-station next week. Hari Selasa aku ke JB, balik on Thursday. Hubby dah mengeluh bila aku cakap nak out-station. Itu baru 3D/2N, kalau seminggu lagi ler mengeluh panjang agaknya. Aku tanya "kenapa?". Dia jawab "boring le..". Eh, dulu masa dia di Melaka 'n aku di kl, seminggu sekali baru jumpa ok pulak. Actually tak ok, tapi terpaksa. After 2 yrs kahwin baru dapat tinggal sekali. Setahun lepas kahwin aku berulang hari2, masuk tahun kedua weekend baru balik 'coz office hour dah berubah. Tahun ketiga baru hubby pindah kl. Susah skit sebab dah beli rumah di Melaka. Sayang je.. duduk baru setahun lebih dah kena pindah. Bagi sewa kat orang pun buat sakit hati. Spesis perosak.

Petang ni nak ambik hadiah kat midvalley. Aku menang contest dlm Weekly. Ini first contest yg aku menang from Weekly, tapi after nealy 6 months baru dpt notification letter. Contest tu dlm Sept '04 issue. Akupun ada menang contest for Nov '04 issues, hadiah grand prize Stila and gift from Colgate. Dua2 dapat surat awal lagi.. anyway okay gak menag hadiah, tak payah aku beli make-up lagi. Tapi bila ler nak dpt hadiah yang besar2. Rumah ke.. kereta ke.. Cewah. Macam adacouple yg menang rumah masa contest kat One Utama. Best nyer..

Hubby nak main badminton malam ni. Ada 2 invitation dan tadi baru call aku ckp pening nak pegi yg mana satu. Aku cakap pegi yg game bagus je.. Lagipun mlm besok ada lagi. Kena simpan energy 'coz besok baru rentap betul2.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009