Monday, April 18, 2005

Lepak-lepak! Makan-Makan!

Memang semalam kitaorang lepak abih. Main PS and PC game. Tak de pegi mana2. Saturday dah shopping barang dapur. So semalam lepak je. Bangun pagi masak nasi lemak with sambal sotong. Lama gak tak buat sambal sotong nih.. Ingat nak buat sambal sotong kering, tapi cari kat kedai tak dapat. So, pakai je sotong fresh biasa tu.. Lepas breakfast baca newspaper, tak ada berita gempar sangat. main game, tengok tv. Anyway game aku race motor tu dah improving. Dah boleh control. Sampai malam lepak je.. habis game, tengok tv, lps tu sambung game balik. Tengok apprentice, the interview plus new task for final 2. Jen & Kelly masuk final. Kelly ok, tapi jen memang suck. Kalau Jen menang mmg malang ler Donald Trump. Lembab dan very detail ntah apa2 punya perempuan. Habis tgk tv, sambung main game balik. Pukul 1am baru tidur.

Pagi tadi bangun lambat sikit, 'coz hubby kena pegi kl. Tak buat breakfast pun, beli mihun goreng kat kedai biasa. Sambil mkn aku buat final preparation for this morning meeting. 9.30am start meeting. Ada satu decision by boss aku yang aku memang tak berkenan. Tensionnya!! Dia agree nak ambil satu task yang agak heavy walaupun agak out of our department business scope. Sapa nak buat tu nanti, silap2 aku ler... Anyway abih meeting dah lepas 11.30am. Sampai office, tengok ada envelope besar atas meja bos (aku nampak sbb boss kirim notes dia kat aku). Secretary dia plak tanya "Mana boss? GM nak jumpa". Aku ckp "boss pegi toilet, lepas tu nak pegi jumpa XXX). "GM nak jumpa sekarang ler". Call hp tak dapat. "Get someone cari dia kat toilet ler". Sekejap je aku nampak dia masuk. Rupa2nya GM nak jumpa pasal surat tu. Surat from HR. Secretary to GM kata surat promotion. Kwang! Kwang! Kwang. Is my name in the list???

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009