Monday, August 15, 2005

Cerita semalam

Semlm pegi tengok tok. Tok tak berapa sihat. Tekanan darah tinggi sampai 250. Mudah2an tok kembali sihat.

Balik dah dekat 10pm. Tak tengok Mentor pun. Pkl 10 tengok MI. Ejay terkeluar. This season tak best sgt. Boleh tahan je.. Semlm tidur dah pkl 1 lbh. Mula2 kitaorg tukar position tidur.. tidur melintang pulak. Hubby ckp nanti beli tilam/bedroom set baru. Tapi bila memikirkan tak lama tinggal kat sini, terus cancel plan nak beli. Susah nak mengangkut. Dah pindah rumah baru nanti baru beli.. Sekarang kena kumpul duit..

Baru aku nak terlelap, aku rasa mcm hubby turun tidur kat bawah. Bingkas aku bangun. Ok ler.. balik tidur ke position biasa. Baru le boleh tidur... Bangun 6.45. Sembahyang. Iron baju. Mandi n bersiap pegi opis. 7.40 baru keluar. Beli bfast kat Tit-Bit kat bwh opis aku. Mihun + Mee goreng. Hubby tak beli bfast pun. Ini ler akibatnye klu tidur lambat.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009