Wednesday, August 10, 2005

Hari Rabu yg berjerubu

Jerubu tambah teruk!

Semalam aku tumpang ZA balik. Mula2 HS tanya nak tumpang dia tak? aku cakap hubby balik awal. Hari sebelum tu aku tumpang dia 'coz hubby kena duty @ showroom. Dah 5.45 hubby ckp dia lewat sikit. Maybe 6.15 or 6.30. Alahai, aku tanya ZA dia balik lalu mana? Dia kata blh tumpangkan aku.. So, sampai about 6.00. Terus masak for dinner. Nasi, ayam kicap and sawi rebus. Simple je. Lepas tu aku hiris tomato, bwg n cili. Perah limau and taruk garam sikit. Itu special 4 me. Pkl 6.40 hubby dah sampai. Aik.. cepat lak! Rupanya 6.00 dia dah keluar opis. Ok ler.. blh terus mkn. Akupun dah lapar nih..

Malam lepak je.. aku terlupa semlm ada joey n desperate houswives. Hubby sibuk tengok Discovery chanel n animal planet. Aku tidur agak awal semlm. Lepas solat isya' lepak jap depan tv, tapi terlelap. Terus bangun masuk bilik. Tak sedar hubby tidur pkl berapa. Pkl 2.30am aku terjaga. Pagi toilet.. then sambung tidur. Mcm biasalah.. malam aku mesti terjaga dan kena bangun..

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009