Friday, August 19, 2005

Penangan MAWI!!!




Gambar ni yg buat aku terbeli HAI pagi nih! Punya la banyak cerita pasal Mawi dlm HAI kali ni.. actually klu bukak mana2 newspaper lately mesti ada cerita Mawi. Dlm BH hari ni je among headlines yg ada cite Mawi as follows:
  • Mawi penyeri Larian Linkedua 2005 [Nasional B9]
  • Pemuda PAS 'terima' Mawi [Nasional B9]
  • Inspirasi Siti [HIP C1]
  • Konvoi motosikal mula jelajah negara [Nasional 5]
  • Dua jejaka idaman berkongsi pentas [HIP C3]
  • Finalis AF3 kembali gegar Malawati [HIP C6]

Sekarang ni memang musim demam Mawi. Tak tahu la bila nak reda. Last Sunday masa pegi rumah P.Ngah aku pun, bukan main rancak dia dok puji Mawi. Tok akupun join sama. Amboi!!!

Tadi masa aku ckp kat ZA aku beli HAI cover Mawi, dia cerita emak dia suruh beli 'Majalah Mawi'. He..he..he.. Bila pula ada 'Majalah Mawi'??? Agaknya klu buat 'Majalah Mawi' sure laku gilerrr!!! Tiap2 pagi emak dia siap nyanyi lagu 'Seroja' lagi.. version Cik Yah lerr...

Anyway, kesian gak aku tgk dia nih! Hectic betui schedule dia. Management dia kena la considerate sikit. Klu ya pun tengah fofular, jgn la perah keringat dia habis-habisan. Nanti terbingung pulak si Mawi tu. Jumpa mak-bapak pun 10 minit ja. Semua nak dilayan. Tapi apa nak buat, inilah yg terpaksa dibayar utk terus fofular..

2 comments:

Sri Diah said...

hello dhillo, salam kenal drp akak. hahahaa.. kat sini pun ada gambar dia nih ;-)

rapheydhillo said...

thanx. Singgah le lagi...

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009