Wednesday, August 17, 2005

Ketam Bercili

Semalam aku masak ketam bercili for dinner. Ingatkan nak mkn dgn roti, tp hubby nak mkn nasi. Sayur pulak kobis masak lemak dgn takua [tauhu].

Tidur awal semalam, letih sgt badan aku. Ini mesti sbb dah lama tak exercise. Ditambah pulak dgn angin yg ter 'trapped' dlm badan aku. Susahnya nak keluar!

Ingatkan pagi tadi nak goreng nasi 4 hubby. Tp tak sempat. Pagi baru nak iron baju. Minta hubby tolong sidaikan kain. Lepas tu aku sakit perut. Hubby dah turun, aku baru keluar toilet. Apapun belum siap.

Hari ni kat opis boleh tahan sibuknya. Keje banyak tapi buat slow and steady. Tak payah nak rush. Badan aku sakit ler.





1997-Gambar masa kat Bkt. Larut [Maxwell Hill] Teping. Masa ni baru lepas accident. Ingatkan hubby yg teruk, rupa2nya aku yg lebih teruk dr dia. Tgn fracture. Sampai sekarang tak boleh lurus.

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009