Saturday, November 22, 2008

Menjunjung kasih Tuanku!

Ampun Tuanku! Patik gelabah nak mengadap Tuanku. Patik jalanpun dah tak betul. Semua step yg patik dah practise berkali2 semuanya dah hilang bila mengadap Tuanku. Ampunkan patik, Tuanku!


Patik amik gambar dengan kereta Tuanku... harap Tuanku tak murka.. sebab patik tak mohon perkenan Tuanku terlebih dahulu!



****
Hari Khamis lepas.. aku berkonvo. Rasa seronok sgt selepas 2 tahun berjuang nak menghabiskan Master sambil bekerja.

**
Classmate aku-EMBA 8A.. masa ni tengah menunggu nak masuk dewan..

Aku dgn Datuk Razak, classmate aku jugak. He's Proton Edar Director.. read about him here, here and here. He sat next to me kat dlm dewan. Kami asyik le bercerita pasal betapa kecewanya kami tak dpt Anugerah Sarjana Cemerlang. All because of prof MJ! Grrrr!!!!

4 comments:

Zue Murphy said...

Congratulations on your master degree.

dhill said...

thanx k.zue.

supermummy said...

eh saya ada baca pasal datuk tu kat newspaper..klasmet awak rupanya ye..anyway first time lawat sini..salam perkenalan!

dhill said...

supermummy,
thanx 4 visiting. Ye, seronok satu klas dgn datuk, banyak ilmu dapat..he's very sporting. sanggup redah hutan panjat bukit tengah malam masa minggu suai kenal.

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009