Wednesday, September 24, 2008

Aidilfitri di Midvalley

Tadi after berbuka pi midvalley. Ingatkan nak cari kasut raya. Tapi lepas keluar masuk Jusco & few other kedai.. tak jumpa pulak yang berkenan. Aku suka kasut Roberto Di Camerino, tp kat Jusco tak de.. Isetan ada jual, tp aku tak pi pulak ke sana. Tengok kat Primavera pun yg aku berkenan kasut formal utk ke opis. Atlast tak beli pun... kat bawah work station aku kat opis pun dah bersusun kasut yg tak sempat nak pakai lagi. Takut membazir.
As usual kat centre court ada hiasan aidilfitri.. memang cantik gila. Complete with rumah kampung, pokok nyoq (kelapa la..), jln dari kayu (macam titi).. aku rasa tahun nipun midvalley boleh menang utk pertandingan hiasan aidilfitri for shopping mall sama macam tahun lepas. Aku tengok ramai yg bergambar kat situ.. termasuk le kitaorang nih!
Bila aku tengok pondok jual ipoh kacang putih ni, aku teringat kacang putih yg dijual pak cik india kat sekolah aku kat ipoh dulu. Memang best. My favourites are parpu (dhal) dan keropok rock (yg keras warna oren gelap or almost brown)..
Lepas geram dgn extreme mocha San Francisco Coffee.

More photos on our trip to midvalley available here!

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009