Tuesday, September 16, 2008

xtvt semasa & selepas sahur

Setiap hari masa sahur aku tengok citer Seputih Qaseh Ramadhan (ehh betul ke title dia aaa?) kat tv3. Citer lama.. tp dulu tak berkesempatan nak tengok. Lepas tu tengok citer LIMA kat astro ria.. ala yg irma berlakon tu. Best jugak layan citer tu... or tengok syahadah kat tv1 or tv2. Aku sebenarnya dah lama suka tengok syahadah nih.. pada aku penerbitannya jauh lebih bagus dr jejak rasul. Dan fokusnya konsisten. Jejak rasul tu dulu2 je best.. sekarang mcm bosan je.

Lepas subuh aku sambung tidur.... itu yg asyik masuk opis ngam2 je tu.
klu aku tak ngantuk (mcm sekarang sbb semlm tidoq awal gila)... lepas subuh aku tekan channel 703.. tgk Go! Hokkaido Fishing. Aku suka sesangat klu ada citer pasal fishing.. at least boleh naikkan semangat aku nak pi fishing.. tp semlm aku mimpi ngeri le pasal pi redah air kat sungai besar.. ada buaya punya le byk.. ini yg buat kena review balik hajat nak pi fishing naik bot kat kuala sungai nih..

Ini blog baru yg aku jumpa dan aku suka sesangat.. sempoi gila.. klu tak silap dua-dua ni anak datuk lat..

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009