Wednesday, September 24, 2008

Jln Masjid India & from Teping with lots of love

Malam semalam pi Jln Masjid India.. wrong timing la pulak. Punya la ramai manusia! Patut la, semalam org gomen dpt gaji & bonus! Bersesak gila.

***
update gambar kat teping
Sempena birthday mak on 31st August..
*
*
super soft & lemak 'merdu' pulut putih & kuning.. mak punya mmg paling best kat dunia!
*
Lawan dengan gulai teloq!
Yg ni aku masak.. sebijik macam mak buat! he..he..he..

*
ini pulak cakoi paling best pernah aku mkn.. ada jual kat taman kaya, teping ja! Yg bulat tu dorayaki versi malaysia.. aku tak tau doraemon pernah mkn ke tak..

*

aku & hubby berebut mkn pulut.. 3 kali tambah (or 4 kali kut?)

Ini pulak for lunch..
(Padan tak bantal mak dgn seluar pink aku tu.. org nak tidoq depa sibuk nak mkn!)
*
Pah dgn cucunya..

Semua cucu Pah pakai baju sama.. warna je lain.. very patriotik, ada gambar bunga raya & klcc. Pakai sempena merdeka.



*
Arfan dgn 'mak cik' dia (sepupu aku paling kecik!)

No comments:

PENGUMUMAN

Entri saya berkaitan makanan/masakan akan di'post'kan di http://www.foodsmania.blogspot.com/.
-dhill-
29 Jan 2009